Press ESC to close

0 100
1
asyu
1 Min Read

Wanita lebih setia daripada lelaki. Tidak ada orang lelaki yang dapat mengalahkan tahap “sayang” seorang wanita terhadap seorang lelaki. Wanita yang benar-benar menyayangi orang lain bermakna mereka benar-benar menyayanginya. Sebenarnya, adalah sukar bagi seorang wanita untuk mempermainkan hati seorang lelaki. Namun apabila mereka sudah tawar…

0 119
1
asyu
1 Min Read

Setiap pasangan mesti inginkan hubungan mereka berjalan dengan baik. Setiap orang mempunyai pertimbangan tersendiri untuk memilih pasangan hidup mereka. Salah satu ciri yang dicari oleh setiap orang ialah kesetiaan kepada pasangan mereka. Kesetiaan adalah perkara paling penting dalam sebuah hubungan. Setiap pasangan mesti menjaga komitmen…

0 77
1
asyu
1 Min Read

Sudah tentu kita ingin mempunyai hubungan yang berkekalan dengan pasangan kita.Walau bagaimanapun, hubungan yang berterusan boleh menyebabkan kebosanan, yang boleh menjejaskan kualiti perhubungan dan malah boleh menyebabkan banyak pergaduhan. Oleh itu, komunikasi amat penting dalam perhubungan bagi memastikan pasangan anda dalam keadaan baik. Jangan biarkan…

0 110
1
asyu
1 Min Read

Perempuan mana yang tak nak hidup bahagia dengan lelaki pilihan mereka,betul tak?. Tapi zaman sekarang walaupun itu pilihan kita sendiri ianya masih boleh menjadi pilihan yang salah tahu tak. Sedih ya bila setiap kali tengok kes penceraian, kes curang dan macam-macam lagi boleh berlaku sekarang….

0 54
1
asyu
1 Min Read

Best kan bila seseorang itu cinta dan perasaannya diterima dengan baik oleh lelaki atau wanita yang disukai. Tapi berbeza pulak dengan orang yang kurang bernasib baik yang cintanya bertepuk sebelah tangan sahaja, pasti kecewa dan gundah gulana hanya Tuhan je yang tahu. Bagi sesetengah orang,…

0 193
1
asyu
1 Min Read

Memang menjadi lumrah bagi seorang wanita untuk bercakap banyak, lebih-lebih lagi dengan orang yang dia selesa. Malah kajian menunjukkan bahawa wanita bercakap lebih banyak berbanding lelaki.tetapi, sekiranya seorang wanita memilih untuk berdiam diri, mesti ada benda yang tidak kena dengannya. Apabila seorang wanita diam, ia…

0 33
1
asyu
1 Min Read

Untuk membina hubungan jangka masa Panjang bukan lah perkara yang mudah,ini kerana setiap hubungan itu pasti ada ujiannya . Lebih-lebih lagi dalam perkahwinan, terdapat masa naik dan turun. Pastikan anda tidak membiarkan pergaduhan atau masalah itu tidak diselesaikan dalam jangka masa lama kerana ia boleh…

0 165
1
asyu
1 Min Read

Dalam dunia ni, ada banyak jenis lelaki. Ada yang baik, ada yang jahat, ada yang caring, ada yang baran dan macam-macam lagi. Sejujurnya, sebagai seorang Perempuan kita mestilah nakkan lelaki yang terbaik untuk kita. Untuk kita mengetahui jenis lelaki itu macam mana, kita mestilah mengenali…

0 208
1
asyu
1 Min Read

Tawar hati kepada pasangan ialah satu perasaan yang tidak berkemahuan lagi untuk bersama, bertindak untuk tidak mempedulikan, tidak mahu mengambil tahu sehinggakan hanya mengikut sahaja (flow) dan membiarkan saja apa yang ingin berlaku dalam hubungan. Satu punca masalah yang paling penting ialah tahap tawar hati dalam perhubungan. Jika…

0 88
1
asyu
1 Min Read

Rasa cinta sukar dijelaskan atau digambarkan dengan kata-kata. Orang yang jatuh cinta ni akan sentiasa mengalami perubahan emosi. Semuanya akan nampak indah dan menggembirakan. Cinta boleh terjadi kepada remaja, dewasa dan bahkan orang yang sudah berumah tangga. Ini kerana, cinta tidak mengenal usia. Cinta boleh…